Projekt „Wreck this journal” vol. 8

Już ponad miesiąc nie było żadnych relacji zdjęciowych z moich destrukcji, ale nadrabiam, nadrabiam. W ramach rekompensaty nieco większa porcja zdjęć.

Zacznę od wewnętrznych stron okładek: jakoś tak wyszło, że zaczęłam spisywać tam ulubione moje cytaty z przeróżnych dzieł kultury i popkultury. Ciekawe, czy ktoś byłby w stanie zlokalizować pochodzenie wszystkich szesnastu… niektóre są dość oczywiste, inne bardziej wyszukane. Potraktujcie to jako mały quest ;)

wreck this journal

Po drugie, wyrywam kartkę i robię z niej samolocik. Trochę oszukałam, bo podkleiłam drania tu i ówdzie, nie mówiąc już o wzmocnieniu zszywkami. Ale za to jak lata! Radość dla kotów.

Zbieram kwiatki. Czy Wy też robiliście zielnik na zajęcia z przyrody w podstawówce? Mój zaliczałam do wyjątkowo udanych, ale gdzieś dawno już zaginął. Tu chabaź prześliczny z leśnej przechadzki. Serio.

 wreck this journal

Narysuj nieprzerwaną linię… odtąd dotąd. Trochę poszłam na łatwiznę, ale za to kropki w bonusie.

wreck this journal

Let’s wreck this journal!

13 thoughts on “Projekt „Wreck this journal” vol. 8

  1. Aż mnie kusi żeby sobie to cudeńko sprawić…
    A co do cytatów:
    1. John Donne
    2. Joe Dassin (nie pamiętam filmu)
    3. pojęcia nie mam (but you can be my wingman anytime)
    4. Piękna i Bestia
    5. Sting (choć Audioslave „Be Yourself” jest lepsze)
    6. Sting – Bourbon Street (moja ulubiona jego więc…)
    7. Diuna (bo gdzieżby indziej!)
    8. Ygritte do Jona Snow
    9. Jakiś film z wąpierzami?
    10. Film „Amadeusz”
    11. oczywiście Przeminęło z Wiatrem.
    12. nie kojarzę
    13. nie kojarzę
    14. Diuna
    15. Motto Starków
    16. R. Kelly?

    1. Cudeńko warte grzechu, muszę przyznać, taka wdzięczna rozrywka.
      Aaaaa co do cytatów jestem pod wrażeniem!
      Trójka to „Up in the air”, film z Clooneyem, kiepski, ale tekścik mnie zachwycił (awww <3). 9 – "The blood song", gospel w wydaniu Kirka Franklina. 12 i 13 to kolejne filmowe wstawki, odpowiednio "Atlas chmur" i "Avatar". Reszta bezbłędnie! ^^

      1. no dobra, dzięki, ale już to widziałam i to w wersji z dźwiękiem (wpisałam w guglu „you know” i była to pierwsza odpowiedź :P), ale dalej NIE ROZUMIEM czemu nagle Internety zostały podbite przez to hasło :<
        myślałam, że jak przebrnę przez Pieśń Lodu i Ognia to już nie będę błądzić, ale niestety….

Skomentuj

