Projekt „Wreck this journal” vol. 7

Lipcowa odsłona projektu kreatywno-destruktywnego przynosi, prócz standardowych porysowanek i bazgrołów, garść wspominek z Krakona 2013’. To pierwszy konwent, na jaki miałam okazję się wybrać, i naprawdę przeżycie pełne emocji; od stania w niebotycznej kolejce w samo południe (niepotrzebnie, jak się okazało, ale przemilczmy organizację), po spotkania z różnymi osobistościami, których imię jest legion. Koniec końców, mimo gorąca i nieprzebranych tłumów, ubawiłam się przednio – choć byłam tam tylko dwa dni z czterech – a poniżej prezentuję dwa obrazki.

Po pierwsze, notatki z bonusowym identyfikatorem mym. Prawa strona zawiera wyzwanie „Narysuj linie gruba tudzież cienkie, przyciskając ołówek naprawdę mocno”, co też czyniłam, słuchając prelekcji o horrorach.

krakonowe wspominki

Po drugie, ślimak krzywoczułky autorstwa Ilony Myszkowskiej aka Kobiety-Ślimaka (tak, to to dziewczę od komiksów). To był fangirling level hard, przyznaję, gdy pobiegłam radośnie z prośbą „naryyyyysuj mi ślimaka w zeszycieeee”. Taka atmosfera konwentowa ^^

ślimok <3

Wracając do projekt właściwego, pamiętacie listę zakupów? To tutaj oto ukończone wyzwanie. Z reguły recyclinguję kawałki kartek, resztki zeszytów czy inne ścinki i na nich skrupulatnie notuję potrzebne sprawunki. Ale prawdziwy sukces, to nie zapomnieć takie listy zakupów z domu…

lista zakupów

„Pisz lub rysuj lewą ręką”. Tak. Ewidentnie jestem praworęczna.

troll

I na koniec: uwaga, smoki. Smok na obrazku jest hybrydą wschodnio-zachodnią: ma pyszczek smoka chińskiego, ale skrzydła jak typowy smok zachodni.

caution: dragons

Let’s wreck this journal!

10 thoughts on “Projekt „Wreck this journal” vol. 7

  1. I po co się było tak męczyć z tymi smokami, zamiast pisać, trzeba było po prostu narysować i wszystkie różnice widać gołym okiem :P

  2. jej, byłaś na krakonie! ja też byłam! szkoda, że się nie spotkałyśmy!
    journal bajeczny – jak zwykle – a ślimak wymiata. a wiesz, że będzie kreskówka, od dreamworks bodajże, o ślimaku właśnie?

Skomentuj

