Projekt „Wreck this journal” vol. 5

Jak to mówią, mała rzecz, a cieszy. Tyle co mam frajdy z bazgrania po tym zeszyciku, warte grzechu! Konstrukcji z destrukcją odsłona piąta, majówkowa.

Najpierw para czarownic (Weird Sisters!), które pichcą jakiś paskudny eliksir. Miał być brzydki rysunek, czy właściwie o ohydnym temacie – bezzębne, pokrzywione i pokryte kurzajkami wiedźmy z martwymi szczurami wydały mi się w sam raz. Tylko kot śliczny, jak to kot.

Dwie wiedźmy

Dowód na to, że „Wreck this journal” stanowi też mój notatownik z gatunku „to-do list”. Innymi słowy, pojechaliśmy na weekend majowy do Krynicy i zbieraliśmy informacje, co warto zobaczyć, gdzie należy iść i co spożyć. Prawie wszystko udało się zaliczyć (nie czarujmy się, lodowisko w maju nie jest specjalną atrakcją)! Co do spacerów, ja i moje łydki mamy ostatnio ciche dni – takich zakwasów dawno nie miałam…

To-do Krynica list

Strona w budowie, czyli pożyczam cudze i bazgrzę. Jak wiadomo nie od dziś, cudze lepsze.

Cudzym rysować lepiej.

I na koniec strona dobrych myśli, czyli gromadzę ładne cytaty. Ten po lewej to wyjątek z Lawrence’a Ferlinghettiego — jego przepis na szczęście wydaje mi się całkiem akuratny. Po prawej zaś tekst, który podbił moje serce doszczętnie :))

Strona dobrych myśli.

Wszystkie zdjęcia z projektu  „Wreck this journal” możecie znaleźć też na blogowym fanpage’u na fb – uprasza się o lubienie!

Let’s wreck this journal!

6 thoughts on “Projekt „Wreck this journal” vol. 5

  1. Najwyraźniej majowy weekend dodał trochę kolorów do paskudnych i brzydkich czarownic :) A przepis na szczęście Lawrence’a Ferlinghettiego? Jestem za.

  2. Zabawa rzeczywiście przednia. Czarownice – choć w założeniu miały być ohydne – przypadły mi do serca. Nawet bardziej niż kot. Co się dzieje????????????

Skomentuj

