Liebster Blog

Uwaga, będzie pierwszy nie-recenzjowy wpis od zarania dziejów, strzeżcie się! Kornelia wciągnęła była mnie do okołoblogowej zabawy zwanej Liebster Award. Idzie o to, że blogerzy przyznają sobie nawzajem rzeczoną nagrodę w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Towarzyszy jej zestaw 11 pytań.

Zatem. Jedenaście pytań Kornelii. Jedenaście odpowiedzi Mality.

1. Z która postacią literacką najbardziej się utożsamiasz?
Z babcią Weatherwax. Podobny poziom sarkazmu.

2. Z którą postacią literacką spędziłabyś Sylwestra i jak by on wyglądał?
Spacer z Kacprem Ryxem po szesnastowiecznym Krakowie brzmi zachęcająco… chociaż na noc sylwestrową bezpieczniej byłoby się zadekować w gospodzie „U Balcera” i nad szklanicą dobrego trunku przegadać do rana.

3. Tworzysz coś poza blogiem (wiersze, opowiadania…)?
Ja permanentnie coś piszę, choć erę egzaltowanych nastoletnich wierszy mam już za sobą, na szczęście dla mnie i dla świata. Opowiadania – czasem zaczynam, ale nieliczne doczekały się postawienia ostatniej kropki.

4. Jakie masz pozaliterackie zainteresowania?
Nowożytne czarownictwo, mitologia arturiańska, kultura Japonii i… pieczenie ciast. Jak dorosnę, będę Nigellą Lawson (to po godzinach, na etacie będę rycerzem Jedi).

5. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
Ekstra, jak sądzę, ale wiadomo to z tą psychologią? :)

6. Co najbardziej cenisz w innych blogach?
Fantazję i staranność. A z takich technicznych to czytelny layout.

7. Czego nigdy byś nie umieściła na swoim blogu, a co zdarza Ci się widzieć u innych?
Nigdy nie mów nigdy, jak to mówią, czego najlepszym dowodem jest niniejszy post.

8. Pisząc bloga zależy Ci bardziej na realizowaniu swoich pasji, czy poszerzaniu społeczności wokół bloga?
Raczej pasje. Plus pisanie recenzji pozwala mi lepiej pamiętać to, co przeczytałam. Społeczność – choć minimini – wytworzyła się sama.

9. Co Cię drażni w blogosferze?
Niechlujstwo w formie przekazu i słomiany zapał – ale to w naprawdę nielicznych blogach, na które się natknęłam.

10. Czy zamieniłabyś 20 obserwatorów swojego bloga, którzy w ogóle go nie czytają na jednego, który odwiedza go regularnie?
Myślę, że i w tym wypadku lepiej stawiać na jakość niż na ilość :)

11. Jaki masz stosunek do stosików i zabaw takich jak ta?
To pierwsza zabawa, w jakiej biorę udział, więc nie mam zbyt wyrobionego zdania. Nie jestem ani przeciwniczką, ani epicką entuzjastką.

5 thoughts on “Liebster Blog

  1. „Spacer z Kacprem Ryxem po szesnastowiecznym Krakowie…” zrobiłem się nieco zazdrosny… A tak poważnie, zabrałabyś mnie ze sobą, mój Ty Libsterze(to jest dopiero epickie!)?

Skomentuj

